diumenge, 14 de març del 2010

Benvinguda

Us dono la benvinguda al meu blog. Aquest espai té la funció de divulgar tot allò que em sembli interessant, sigui fet per mi o no, com ara escrits, cançons, vídeos, fotografies... Serà un mitjà amb el qual presentaré bona part dels meus projectes, com és la traducció i adaptació de cançons.

La política i la cultura hi tindran un lloc destacat, igual que la resta de temes pels quals em desvisc, com la geografia, la història, les llengües, les curiositats, la literatura, la fotografia, l'excursionisme, la mitologia i les lluites populars, posant sempre èmfasi en els temes de la meva nació, els Països Catalans, així com de les nacions germanes i altres pobles orpimits del món.

Sigueu, doncs, benvingudes i benvinguts.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada